Darwell con Silenar, az ifjú Dárdás

A sereg lassan menetelt a zöldellő réten keresztül, mindenki vígan beszélgetett társaival, a vezérek mögöttük lóháton követték őket. A sok tapasztalt zászlósúr és tiszt között egy fiatal, hollófekete hajú fiú haladt, tengerkék szemeivel a horizonton alábukó felhőket figyelte. A lágy szellő még anyja kérlelő szavait suttogta neki, ennek ellenére mégis örült, hogy most itt lehet. Gondolatait egy lovával melléügető férfi terelte szét, aki napsárga köpenyt viselt.
- Azt remélem tudod, ifjú harcos, hogy kivívtad magadnak az urak ellenszenvét - szólt mosolyogva.
- Köszöntöttek már kedvesebben is - nézett rá a fiú nevetve.
- Úgy beszélik, hogy te vagy Doliron con Silenar második szülött fia.
- Jól beszélik! - helyeselte. - Darwell con Silenar vagyok, apám és bátyám jog szerinti örököse.
- Örvendek a találkozásnak! Én Reian Howel vagyok, a Howel ház ötödik képviselője - mutatkozott be a férfi is.
- Sok csatában volt már része? - érdeklődött a fiú.
- Vonultam már harcba, de a hazámtól ilyen távol még nem jártam - felelte Reian a távolba tekintve. - Viszont megkérnélek rá, hogy úgy szólíts meg, mint egy barátot és ne úgy, mint egy rangidős katonát.
- Rendben van, Reian! - bólintott Darwell.
- Hány éves is vagy?
- Tizenhatodik évemet élem már - húzta ki magát büszkén a nyeregbe.
- Nem csodálom, hogy a többi vezér nem szívlel - nevetett fel a férfi. - Itt mindenki keményen megdolgozott a rangjáért.
- Elhiheted, hogy nem én kértem a zászlósúri rangot - mondta halkan.
- Tudom, mit érzel Darwell, én sem önként választottam ezt az utat.
A fiú barátságos félmosolyt húzott az arcára, aztán újra a felhőkre emelte tekintetét.
- Az istenek választották ezt az utat, én pedig állok elébe minden kihívásnak! - szólt büszkén.
- És mondd csak, öltél már embert? - kérdezte Reian.
- Az igazat megvallva, még nem.
- Akkor maradj végig az embereid kötelékében! - javasolta.
- Jó mestereim voltak, nem fogok meghátrálni az ellenséggel szemben.
- Darwell, a csatában az hal meg, aki később vág, nem a rossz harcos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

League Of Legends Pointer